Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av dece hihi - 14 oktober 2012 21:46

8. vad vill jag bli när jag blir stor?
9. En person som har haft stor betydelse för den jag är idag
10. min jul-önskelista just nu.
11. en bild på dina djur (eller fler bilder)
12. När och varför började du blogga?
13. Smeknamn du har, och varför du har dom.
14. dina fritidsaktiviteter, bild på vad man gör i dom typ. 
15. bild på bin bästa scorp
16. 3 bilder på dig i 3 olika länder
17. Någonting jag vill ha
18. En bild från någonstans du har varit.
19. En bild på dig från förra året, och en från iår. Hur har du förändrats sen dess?
20. gör en ‘’lista’’ med frågor och svara på de.


jag vill bli antingen fotograf eller något som har med smink/naglar att göra :)) 


nattiiii <3

wiieeeee ^^ (gjort bilden själv, men inte tagit dom^^)  

//cissi

Av dece hihi - 14 oktober 2012 11:55

Nisen här. Srry för att jag inte har gjort så många inlägg i väckan. Jag är ju rätt ny och sådant ju... Aja    Igår (lördag) har jag vart med en kompis och nästan inte gjort någonting fast vi åkte till filmafären och hyrde film ^_^

Sen kollade jag och mamma på den, det var ''Men In Black 3'' Den var lite go:D idag har jag vaknat av min lillebror... sånt är störande, ni vet när man sover ljupt och ens lillebror vaknar och gör massor av saker... fast när jag vaknade såg jag en film också som heter ''The cold light of day''. Den va rätt bra. =) Nu sitter jag i mon säng och Alice(min katt) kom in och hälsade på mitt rum. Lite bilder kommer nu. Hon e så sööt! 

 


 

gullis

  

Alice kollar på datorn och undrar vad det e =)

     

Gosis Alice 

 

Vad såg du där Alice? :)

   


/Nisen   






hihi

Presentation


heeeej vi är två tjejer på 13 år och här får du läsa om vår vardag :D

best friends :)

Sprinkled Donut

söt katt^^

Omröstning

vad ska vi blogga om mer?
 skönhet/mode
 våra liv
 kändisar
 skolan
 våra djur
 cheerleading (som cicci går i)
 bilder
 tips
 random

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards